.Sušenky s kakaem a s kousky kakaové polevy (26%)
čokoládové bonbóny s arašidy, rozinkami, obilnými vločkami a slaným...
Piškotový dortík plněný třešňovým džemem a krémem s třešňovou příchutí.
Follow us on facebook
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě provozovaném společností Food & Beauty World spol. s r.o., se sídlem na adrese Černá cesta 919, 735 35 Horní Suchá, IČO: 28617444. Podmínky podrobně vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále jen „provozovatel“) a kupujícího (dále jen „zákazník“).
Zákazník si zvolí zboží z katalogu internetového obchodu a přidá jej do elektronické objednávky včetně požadovaného množství. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je úplné a pravdivé vyplnění všech požadovaných údajů.
Podáním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, stejně jako s reklamačním řádem.
U zboží označeného „Starší 18 let“ zákazník potvrzuje, že splňuje tuto věkovou podmínku. Tato skutečnost může být ověřena při doručení zboží.
Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku převzetí objednaného zboží zákazníkem a jeho zaplacením.
Místem dodání zboží je adresa uvedená zákazníkem v objednávce.
Provozovatel se zavazuje vyřídit objednávku a dodat zboží na místo určené zákazníkem ve lhůtě stanovené v katalogu zboží. Pokud nebude možné zboží dodat v uvedené lhůtě, provozovatel o tom informuje zákazníka do dvou pracovních dnů a nabídne náhradní řešení.
Provozovatel vystaví ke každé objednávce dodací list a daňový doklad, které předá zákazníkovi společně se zbožím.
Provozovatel má právo odmítnout objednávku v případě, že zákazník nesplní své závazky vůči provozovateli, zejména pokud neodebere zboží a nezaplatí kupní cenu.
Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud je plnění nemožné (např. z důvodu vyprodání zásob) a nedohodne se se zákazníkem na novém plnění.
Provozovatel si vyhrazuje právo vyřizovat objednávky podle priority, přičemž přednost mohou mít velkoobchodní odběratelé.
Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud zboží již není k dispozici v době uzavření objednávky. Pokud tato situace nastane, provozovatel informuje zákazníka a nabídne mu alternativní řešení.
Zboží v internetovém obchodě je aktualizováno v určitých intervalech, a proto může dojít k rozdílu mezi stavem skladu a stavem v e-shopu. V takovém případě si provozovatel vyhrazuje právo odmítnout objednávku nebo její část bez náhrady, s možností nabídnout alternativu.
Provozovatel je povinen chránit osobní údaje zákazníka v souladu s podmínkami uvedenými v pravidlech ochrany osobních údajů.
Provozovatel si vyhrazuje právo kontaktovat zákazníka po nákupu formou e-mailu s žádostí o vyplnění dotazníku pro službu „Ověřeno zákazníky“ od portálu Heuréka.
Zákazník je povinen uvést správné a úplné údaje do registračního formuláře, včetně jména, příjmení, názvu firmy (je-li relevantní), správné poštovní adresy, e-mailové adresy a telefonního čísla.
Zákazník je povinen zaplatit celkovou cenu objednávky, včetně případného poštovného, nejpozději při převzetí zboží.
Zákazník má právo stornovat objednávku nejpozději do dne dodání zboží.
Zákazník je povinen chránit své přihlašovací údaje. Jakékoliv zneužití těchto údajů jde k tíži zákazníka.
Zákazník souhlasí se shromažďováním a archivací svých osobních údajů v rámci internetového obchodu. Má právo požádat o jejich vymazání z databáze provozovatele písemnou formou.
Cenu zboží a náklady na dodání může zákazník uhradit následujícími způsoby:
V případě platby v hotovosti nebo na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. Provozovatel nevyžaduje zálohu ani jinou obdobnou platbu.
Reklamace budou vyřízeny v souladu s platnými právními předpisy ČR a reklamačním řádem internetového obchodu.
Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě musí nepoškozené a kompletní zboží, včetně dokumentace, vrátit provozovateli.
Odstoupí-li zákazník od smlouvy, vrátí zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů. Provozovatel vrátí zákazníkovi částku zaplacené ceny včetně nákladů na dodání do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.
Před vrácením zboží je zákazník povinen kontaktovat provozovatele na e-mailu: obchod@mega-cukrovinky.cz.
Odesláním elektronické objednávky zákazník bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek, jakož i cenu objednaného zboží a přepravné platné v den odeslání objednávky, pokud nebylo dohodnuto jinak.