Reklamační řád

Reklamační řád internetového obchodu obsahuje informace potřebné při uplatňování reklamace zboží zakoupeného v našem obchodě. Společně s obchodními podmínkami určuje podmínky prodeje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího (dále jen "provozovatel") a kupujícího (dále jen "zákazník").

1. Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené zákazníkem v internetovém obchodě.

Provozovatelem je Food & Beauty World spol. s r.o., se sídlem na adrese Černá cesta 919, 735 35 Horní Suchá, IČO: 28617444.

Zákazníkem je osoba, která s provozovatelem uzavřela smlouvu o koupi zboží.

2. Záruční podmínky

  • Pokud zboží vykazuje zjevné vady, například pokud je dodáno v poškozeném balení, je zákazník oprávněn toto zboží nepřevzít. Zákazník má i nadále právo na poskytnutí řádného plnění od provozovatele nebo na stornování objednávky.

  • Zákazník je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat provozovatele o zjištěných vadách.

  • Pokud se po převzetí zboží zákazníkem v záruční době vyskytnou vady, má zákazník právo uplatnit reklamaci.

  • Délka záruční doby činí 24 měsíců, u potravinářského zboží 8 dní a u krmiv 3 týdny, pokud zákon nestanoví jinak nebo není na obalu uvedena jiná doba spotřeby. Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží zákazníkem.

3. Uplatnění reklamace

Zákazník může reklamaci uplatnit poštou nebo osobně na adrese:

Food & Beauty World spol. s r.o. - REKLAMACE
Černá cesta 919
735 35 Horní Suchá

Každá reklamace musí obsahovat:

  • Číslo objednávky.
  • Popis závad, včetně toho, jak se projevují a jak ovlivňují funkčnost zboží.
  • Kopii dodacího listu, faktury nebo dokladu o zaplacení.

Stačí vyplnit reklamační formulář a zaslat jej společně s požadovanými doklady.

4. Vyřízení reklamace

  • Provozovatel rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení vadného zboží a vyrozumí zákazníka elektronickou poštou, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.

  • Reklamace, včetně odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se provozovatel se zákazníkem nedohodne na jiném postupu.

  • Provozovatel neodpovídá za opotřebení zboží způsobené jeho běžným užíváním po převzetí zákazníkem, ani za vady způsobené nesprávnou manipulací nebo neodborným používáním ze strany zákazníka.