Vážení zákazníci. V době od 4.7. do 10.7.2022 čerpáme závodní dovolenou. Veškeré objednávky budeme expedovat v nejbližším možném termínu. Děkujeme za pochopení. |
Žádné produkty
Nealkoholický nápoj s příchutí borůvka, maliny, jahody, s přídanými...
Reklamační řád internetového obchodu obsahuje informace potřebné při uplatňování Vaší reklamace zboží nakoupeného v našem obchodě. Společně s Nákupním řádem určuje podmínky prodeje a upřesňuje podmínky a povinnosti prodávajícího (dále jen "provozovatel") a kupujícího (dále jen "zákazník").
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené zákazníkem v internetovém obchodě (dále jen "zboží").
Provozovatelem je Food & Beauty World spol. s r.o., s místem podnikání 735 35 Horní Suchá, Černá cesta 919, IČ: 25825348
Zákazníkem je subjekt, který s provozovatelem uzavřel smlouvu o koupi zboží.
Vykazuje-li zboží zjevné vady, např. pokud je zákazníkovi předáno v poškozeném balení, je zákazník oprávněn takovéto zboží nepřevzít. Nadále mu však zůstává zachován nárok na poskytnutí řádného plnění od provozovatele či případně možnost stornovat objednávku zboží.
Zákazník je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat provozovatele o zjištěných vadách.
Vyskytnou-li se po převzetí zboží zákazníkem v záruční době vady zboží, je oprávněn uplatnit vůči provozovateli reklamaci vady.
Délka záruční doby činí 24 měsíců, u potravinářského zboží 8 dní, u prodeje krmiv 3 týdny, pokud zákon nestanoví jinak, nebo není uvedeno na obalu doba spotřeby. Tato záruční doba vždy běží od převzetí zboží zákazníkem, do doby vyznačené na obalu výrobku.
Zákazník uplatní reklamaci poštou nebo osobně na adresu:
Food & Beauty World spol. s r.o. - REKLAMACE
Černá cesta 919
735 35 Horní Suchá
Stačí vyplnit tento formulář a zaslat společně s požadovanými doklady.
Provozovatel rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení vadného zboží a vyrozumí o tom zákazníka elektronickou poštou, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se provozovatel se zákazníkem nedohodne na jiném řešení.
Provozovatel neodpovídá za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním po jeho převzetí zákazníkem a za vady způsobené špatnou manipulací se zbožím a jeho neodborným používáním ze strany zákazníka.